Асортимент та цільова аудиторія

Магазини під торговельною маркою CASABLANCA пропонують широкий асортимент біжутерії та аксесуарів: сережки, підвіски, намиста, браслети, перстні, брошки, шпильки, шалі, ремені, годинники, сумки та багато інших стильних і модних аксесуарів для прекрасної половини людства; запонки, тримачі для краваток, перстні та браслети зі сталі – для чоловіків, а також прикраси для дітей.

Завдяки прямим угодам з низкою найбільших виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу, ціни на продукцію у мережі магазинів ТМ CASABLANCA дуже привабливі. Також складовою успіху є постійне відстеження кон’юнктури ринку, що дозволяє оперативно реагувати на зміну тенденцій, зокрема, вчасно вводити нові моделі та товарні групи.

 

Історія розвитку

Перший магазин під торговельною маркою CASABLANCA було відкрито 12 грудня 2004 року, в одному із перших торговельних центрів міста Львова. Спочатку, магазин переважно спеціалізувався на продажу жіночого одягу і в меншій мірі біжутерії. Високий попит зумовив збільшення асортименту біжутерії, додались сумочки, шалі, ремені та інші аксесуари. Це спонукало замислитись над тим, щоб відкрити спеціалізовану точку продажу біжутерії та аксесуарів і в серпні 2005-го року, у тому ж торговельному центрі, але на іншому поверсі, було відкрито скляний “острівок”, площею 5 м², який став прототипом одного з форматів ТМ CASABLANCA . Перевагою цього формату є швидкість відкриття торговельної точки, невеликі інвестиції і, відповідно, швидка окупність торговельної точки.

А далі було прийнято рішення про відкриття першого у Львові спеціалізованого магазину самообслуговування з продажу біжутерії та аксесуарів. Він розміщений у самому центрі міста в приміщенні площею 40 м². Ідея такого магазину самообслуговування полягала в тому, що кожен клієнт, не залежачи від продавця, міг роздивитись, відчути на дотик і приміряти будь-які прикраси з величезного асортименту, що зручно розміщені на стендах. З перших днів відкриття ажіотаж був таким, що під магазином вишиковувались черги, адже вмістити всіх покупців було просто неможливо. Новизна формату виправдала себе сповна.

Сьогодні у Львові функціонують 11 магазинів TM CASABLANCA різного формату і ще один готується до відкриття.

У перекладі з іспанської casa-дім, blanca-білий. Оформлення магазинів покликане справляти враження світлості, відкритості, об’ємності і чистоти. Саме тому у магазинах CASABLANCA, стіни – чисто білі, торговельне обладнання – комбінація бежу з світлим деревом, що створює для клієнта атмосферу легкості і комфорту. Таким чином, загальний антураж сприяє зосередженню уваги клієнта на головному – візуальному ознайомленні та виборі прикрас.
Місце на ринку

На сьогоднішній день на український ринок вже вийшли декілька міжнародних мереж, які працюють в сегменті прикрас. Однак, у мережі магазинів ТМ CASABLANCA ціни на продукцію нижчі, адже ми працюємо без іноземних посередників. На сьогодні, укладено прямі угоди з рядом потужних виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу.

ТМ CASABLANCA представлена на ринку України двома гнучкими форматами: магазинами самообслуговування, площею 22-70 м², та „острівками” в торгівельних центрах площею 5-10 м².

Мережа магазинів торгівельної марки CASABLANCA розвивається дуже динамічно та налічує 19 магазинів в різних регіонах України, зокрема у Львові, Івано-Франківську, Ужгороді, Харкові, Луцьку та у багатьох районних центрах.